Duże zakupy spożywcze bez wychodzenia z domu, świeżo i z dostawą pod drzwi przez 7 dni w tygodniu? Właśnie ruszyła akcja powitalna dla wrocławian, których chce do siebie zaprosić firma Frisco.pl – krajowy lider w zakupach spożywczych online.

We Frisco.pl, najchętniej wybieranym internetowym sklepie spożywczym, zakupy robi już niemal 120 tys. klientów. Wrocław jest pierwszym polskim miastem po Warszawie, w którym klienci będą mogli skorzystać z kompleksowej oferty sklepu. Mieszkańcy nowoczesnego i dynamicznego Wrocławia z pewnością docenią korzyści robienia dużych zakupów spożywczych bez wychodzenia z domu: wygodę, komfort, oszczędność czasu, wysoką jakość produktów w dobrych cenach, a teraz przede wszystkim bezpieczeństwo – mówi prezes Frisco.pl Jacek Palec, według którego Frisco.pl to jakość zakupów, której nie oferują tradycyjne hipermarkety.

W obecnej sytuacji zdecydowanie szczególnego znaczenia nabrała inna korzyść: bezpieczeństwo w aspekcie płacenia online i braku kontaktu z innymi osobami. Również dostawa przebiega całkowicie bezkontaktowo – dostawca zostawia zakupy pod drzwiami. Robienie zakupów w nowym sklepie to jednak przede wszystkim komfort i wygoda. Nie ma kolejek, nie trzeba dźwigać toreb i nosić maseczek, produkty są przejrzyście oznaczone cenami i innymi informacjami.

Strona Frisco.pl i aplikacja mobilna – bazując na wcześniejszych wyborach – inteligentnie podpowiada klientowi, co jeszcze włożyć do koszyka. Zakupy dostarczane są bardzo szybko – nawet następnego dnia, o wybranej przez klienta godzinie, przez siedem dni w tygodniu. Jesteśmy cenieni za wysoką jakość świeżych produktów, brak zamienników, punktualność i kompletność zamówień osiągającą aż 99,6% artykułów. To nasze główne przewagi nad innymi sklepami online – wymienia szef firmy.

Robienie kompleksowych zakupów online będzie możliwe jeszcze w tym roku, natomiast już teraz Frisco.pl zaprasza wrocławian do udziału w akcji powitalnej. Wystarczy zapisać się do newslettera, klikając w link, by otrzymać wyjątkowy prezent przy pierwszych zakupach i w pierwszej kolejności dowiedzieć się o dokładnej dacie otwarcia.

Dostawcy i producenci codziennie będą przywozić produkty do magazynu Frisco.pl we Wrocławiu, gdzie będę one kompletowane i pakowane, a następnie rozwożone specjalnymi samochodami z chłodnią do domów klientów. Dostawcy będą podpięci do systemu Frisco.pl, dzięki czemu informacje o zamówieniach będą dostawali na bieżąco. Tak ma wyglądać współpraca m.in. z wrocławską piekarnią Familijną, która będzie przywoziła świeżo wypiekane pieczywo do magazynu dwa razy dziennie: rano i po południu.

Tak sprawny system dostaw gwarantuje świeżość i punktualność – W ten sposób zapewniamy najkrótszą drogę towarów od producenta do klienta. Dostawcy dostarczają nam świeże produkty codziennie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem i najczęściej jeszcze tego samego dnia trafiają one do klientów. Dodatkową korzyścią dla wrocławian będą stanowiska pracy, które stworzymy w magazynie – podkreśla Jacek Palec.

Z myślą o potrzebach i oczekiwaniach wrocławian, a także z chęcią wspierania miejscowego biznesu, asortyment będzie stopniowo wzbogacany o produkty od lokalnych dostawców (np. nabiał, pieczywo, piwa rzemieślnicze) oraz ekologiczne i wegańskie artykuły od polskich producentów. Będziemy poszerzać ofertę o produkty regionalne na podstawie preferencji wrocławian, których zapytamy, jakie artykuły z tej kategorii chcieliby znaleźć w naszym sklepie – wyjaśnia prezes Frisco.pl .

Po uruchomieniu Frisco.pl we Wrocławiu, można będzie wybierać spośród tysięcy produktów w cenach na poziomie hipermarketów: zarówno świeżych owoców, warzyw, mięs, ryb czy nabiału, jak również szerokiej gamy produktów ogólnospożywczych. Oprócz tego sklep oferuje duży wybór produktów gospodarstwa domowego.

  • Frico.pl to działający od 14 lat największy supermarket internetowy w Polsce, będący nowoczesną i wygodną alternatywną dla dużych zakupów spożywczych w sklepach stacjonarnych.
  • Oferuje szeroki asortyment produktów oraz ceny na poziomie hipermarketów. Dzięki temu zapewnia możliwość zaoszczędzenia czasu oraz zrobienia w jednym miejscu kompleksowych zakupów z dostawą, bez wychodzenia z domu.
  • Ma własne zaplecze magazynowe z zaawansowanym systemem obsługi zamówień. By zapewnić najwyższą jakość produktów świeżych, są one porcjowane i pakowane bezpośrednio u dostawców pod indywidualne zapotrzebowanie.
  • Zamówienia są następnie dostarczane pod wskazany adres od poniedziałku do niedzieli w określonej przez klienta godzinie.

„Pomoc dla osób, którym życie mniej szczęśliwie się ułożyło” – Streetbus znów nakarmi setki osób

Poprzedni artykuł

Pandemia nie skazuje nikogo na samotność – wrocławianie mogą sięgać po pomoc psychologiczną

Następny artykuł

Zainteresuje Cię także:

Komentarze

Zostaw swój komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.