Jarmark Bożonarodzeniowy we Wrocławiu znów został wyróżniony. Tym razem w rankingu przygotowanym przez Samorządowy Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych “Local-SoMe’22”. W pokonanym polu pokonał Wiedeń, Paryż, czy Pragę.
Wrocławski jarmark znowu został wyróżniony! Tym razem jako najbardziej angażujący profil świątecznego marketu w Europie na Facebooku. Zestawienie przygotował Samorządowy Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych „Local-SoMe’22”.
Profile bożonarodzeniowych jarmarków świątecznych w polskich miastach są jednymi z najbardziej angażujących dla mieszkańców w Europie. Niekwestionowanym leaderem jest komunikacja wrocławskiego jarmarku, który wyprzedził takie miasta jak Strasburg, Wiedeń, Paryż, Kopenhagę, czy czeską Pragę – czytamy w artykule Local-SoMe.
Analiza profili największych jarmarków w europejskich miastach rozpoczyna cykl dotyczący komunikacji polskich i europejskich samorządów w SoMe
Zwycięzcą rankingu okazał się profil Jarmarku Bożonarodzeniowego we Wrocławiu!
Brawo @Wroclaw_info https://t.co/3K73vgURoa— Local Some 22 (@LocalSome22) December 20, 2022
Według danych zebranych przez Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych, pomiędzy 1 listopada a 17 grudnia 2022 – zarówno pod kątem liczby obserwujących, jak i zaangażowania użytkowników – wrocławski jarmark obserwuje 110 tysięcy ludzi, a 44 tysiące wykazuje interakcję.
To nie pierwszy raz tej zimy, kiedy Jarmark Bożonarodzeniowy organizowany we Wrocławiu znajduje się w prestiżowym rankingu.
Wrocławski Jarmark Bożonarodzeniowy w top 10 światowych jarmarków! [RANKING]