Trasa tramwajowo-autobusowa na Nowy Dwór powstaje w szybkim tempie. Z pewnością zmniejszony ruch związany z pandemią koronawirusa prace dodatkowo ułatwił / przyśpieszył.

Można powiedzieć, że TAT powstaje na naszych oczach. Niedawno w naszym materiale video informowaliśmy o wznowieniu ruchu na skrzyżowaniu przy ulicy Orląt Lwowskich. Teraz odwiedzamy budowę, która w wielu miejscach wygląda imponująco. W ostatnich dniach głośno było o pracach związanych z pokryciem betonu wiaduktu nad ul. Smolecką.

Całkowita długość Trasy Autobusowo-Tramwajowej to 7 km. To największa inwestycja komunikacyjna we Wrocławiu od 1949 roku, kiedy wybudowano linię na Leśnicę. Częścią trasy pojedziemy w roku 2021. W przyszłym roku chcielibyśmy uruchomić tramwaj na pierwszym odcinku TAT-u, czyli do ulicy Śrubowej – zapewnia prezydent Wrocławia Jacek Sutryk.

O tramwaju na Nowy Dwór rozmawia się dłużej, niż będzie trwała jego budowa, która zakończyć ma się w 2023 roku. Ukończony został pierwszy etap inwestycji, który kosztował 67 milionów złotych. Imponujące przedsięwzięcie infrastrukturalne budzi zainteresowanie mieszkańców Wrocławia już teraz. Będąc na miejscu można spotkać osoby, które jak wynika z ich relacji bywają tam codziennie.

Dariusz Nowakowski

Jedziemy przez centrum Wrocławia wolno – będzie jeszcze wolniej – ma być bezpieczniej

Poprzedni artykuł

Uprawa kwitła – ziółka nie trafią na rynek

Następny artykuł

Zainteresuje Cię także:

Komentarze

Zostaw swój komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.