Podpisanie ponad dwudziestu umów najmu, zakończenie pierwszego etapu przebudowy oraz uzyskanie aż dwóch prestiżowych certyfikatów ekologicznymi BREEAM in-Use, to tylko kilka z efektów nowej strategii zarządzania wrocławskim drapaczem chmur.
W 2023 roku zakończono także pierwszy etap przebudowy, który obejmował prace remontowe i dostosowanie przestrzeni handlowej do oczekiwań klientów i najemców. Odświeżono wnętrza galerii, a na rotundzie, centralnym punkcie w Sky Tower, powstała nowa strefa wypoczynkowa z funkcjonalnymi meblami i małą architekturą. Zgodnie z planem realizowane są również prace na 49 piętrze, które związane są z przebudową tarasu widokowego (który zostanie powiększony z 250 do imponujących 600 mkw.) i stworzeniem tam strefy kawiarniano-barowej. Jednym z ciekawszych elementów będzie z pewnością wprowadzenie dwóch multimedialnych wind, dzięki którym podróż na szczyt stanie się niezapomnianym doświadczeniem.
Kompleks Sky Tower od blisko roku koncentruje się na segmencie convenience, usługach i rozrywce. Najważniejszym aspektem rozwoju było przedłużenie umów najmu na ponad 10 000 mkw., z czego aż 5700 mkw. dotyczyło przestrzeni handlowej. Nowe umowy są rezultatem ambitnej strategii obejmującej odświeżenie obiektu, wprowadzenie nowych funkcji i zmiany oferty. Wśród nowych najemców znajduje się niezwykle popularny dyskont niespożywczy „Action”, którego otwarcie miało miejsce w grudniu 2023. Dotychczasowi najemcy, m.in. Wystawa klocków Lego, Dom Wina, Zegarki.pl oraz McDonald’s i Rossmann przedłużyli umowy, a Eurospar zdecydował się również na odnowienia swojej placówki i dopasowanie jej do nowego formatu sklepów tej sieci.
Sky Tower kontynuuje swoją ewolucję. Celem jest przyciąganie kolejnych inwestorów, klientów, jak i turystów. W nadchodzących miesiącach można spodziewać się można wielu innowacji i zmian, które uczynią to miejsce jeszcze atrakcyjniejszym dla wszystkich odwiedzających – zapowiadają gospodarze Sky Tower we Wrocławiu.
Materiał prasowy Foto: Olimp Investment sp. z o.o.