ZDiUM jutro (czyli w czwartek) ma zakończyć prace na ostatnim odcinku al. Hallera (między Gajowicką a Powstańców Śląskich). Będą za to kontynuowane przez kolejny tydzień roboty w ul. Królewskiej i Litewskiej.
Poza wspomnianymi lokalizacjami wykonane w całości są już wymiany nawierzchni w ul. Ślężnej, Kamiennej, Legnickiej i Rakietowej. Po najbliższym weekendzie rozpoczną się roboty drogowe na kolejnych ulicach:
- Pilczycka – od 04.2024 odcinek od Mącznej do Koszykarskiej, prace nocne w godzinach 22:00 – 6:00, ruch wahadłowy z ręcznym sterowaniem. Od 26.04.2024 odcinek od Tkackiej do Kozanowskiej, prace nocne w godzinach 22:00 – 6:00, ruch wahadłowy z ręcznym sterowaniem. Czas trwania: kilka dni na frezowanie, układanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej.
- Karkonoska – Od 04.2024 zajęcie lewego pasa na jezdni prowadzącej ruch do centrum, na odcinkach Zwycięska – Wyścigowa oraz Wyścigowa – wjazd na cmentarz wojskowy.
Realizacja prac pas po pasie aż do prawej krawędzi jezdni.
Czas trwania:(około 3 dni na każdy pas na frezowanie, układanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej). - Sołtysowicka – od 04.2024 rozpoczęcie prac na odcinku Przejazdowa – Redycka, ruch wahadłowy z ręcznym sterowaniem. Czas trwania: około tygodnia na frezowanie, układanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej.
- Gazowa – od 04.2024rozpoczęcie prac od wiaduktu do pętli autobusowej. Ruch wahadłowy z ręcznym sterowaniem. Około 10 dni na frezowanie, układanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej.
Zmiana lokalizacji przystanków autobusowych: „Gazowa” słupek numer 21155 oraz „Gazowa” słupek numer 21156 i „Tarnogaj” słupek numer 21165 na lokalizacje tymczasowe. Przystanek 21155 w kierunku Brochowa zostanie przesunięty przed wjazd na stację paliw, a przystanki 21156 oraz 21165 w kierunku Centrum przed skrzyżowanie z ul. Międzyleską.




Wszystkie wymienione ulice będą objęte organizacją ruchu tymczasowego, w postaci zwężenia jezdni lub połówkowego zamknięcia i ruchem wahadłowym, dla wykonania:
- prac przygotowawczych przy wpustach, studniach i krawężnikach,
- frezowania (zdzieranie frezarką starej, spękanej nawierzchni jezdni),
- układania nowej warstwy nawierzchni (praca rozściełacza i walca).
Prace są realizowane bez zamykania ulic i wprowadzania objazdów, a po ostygnięciu masy bitumicznej na dany odcinek drogi wraca ruch pojazdów. Prosimy o zwracanie uwagi na oznakowanie tymczasowe – informuje ZDiUM i zachęca do odwiedzania specjalnego serwisu: https://www.zdium.wroc.pl/szybkie-wymiany-nawierzchni-2024/
Komentowane 1