Po 10 latach budowany na Euro 2012 i mogący pomieścić prawie 42 tysiące widzów stadion ma nowego sponsora tytularnego. Została nim firma Tarczyński zajmująca się produkcją wędlin. Poznaliśmy już nowe logo, w którym dominuje pomarańczowy kolor. Stadion zapewnia jednak, że dominującym kolorem obiektu ma pozostać kolor zielony.
To ważny dzień dla Wrocławia i stadionu, 10-lecie tego wyjątkowego miejsca – powiedział prezydent Wrocławia, Jacek Sutryk.
Kontrakt podpisany został na sześć lat i opiewa na kwotę 14 milionów złotych. Na naszych oczach Stadion Wrocław zmienił się w Tarczyński Arena.
Prezes Tarczyński Arena Wrocław zapewnia, że dalej będzie on podświetlany w kolorze zieleni, bliskiej kibicom Śląska Wrocław. — Stadion pozostaje domem Śląska, a dominującym kolorem jest kolor zielony. Elementy brandingu i przede wszystkim loga Tarczyński Arena Wrocław będą natomiast z poszanowaniem sponsora tytularnego — mówi Marcin Przychodny.
Firma tarczyński sprzedaje pyszne kabanosy i inne rodzaje wędlin. Ma zasięg globalny, a jej produkty będą dostępne w trakcie meczów. To doskonała informacja dla kibiców Śląska Wrocław, którzy będą mogli skorzystać z nowej oferty gastronomicznej.
To już kolejny ruch firmy Tarczyński, który stawia na wrocławski sport. Producent sponsoruje od wielu lat zespół futbolistów amerykańskich Panthers Wrocław. Ich sukcesy nie tylko krajowe, ale także międzynarodowe to w dużej mierze zasługa wsparcia pomarańczowej marki.
Czas odłożyć w bok przyzwyczajenia, Stadion Wrocław to teraz Tarczyński Arena.