Na sygnaleWiadomościWideo/Galerie

“Serce Kobiety” to kampania kardiologiczna, która ma poprawić profilaktykę [WIDEO]

0

We Wrocławiu rusza kampania kardiologiczna „Serce Kobiety”. Jest dedykowana głównie kobietom po menopauzie. To właśnie w tym okresie najczęściej następują problemy w pracy serca.

Kobiety chorują na serce średnio 10 lat później niż mężczyźni, dlatego istotna jest profilaktyka. Po 55 roku życia ryzyko chorób rośnie. W akcje włączył się także UMWD.

Jednak o tym, że warto się zbadać najlepiej przekonują pacjenci. Ich relację usłyszycie w naszym materiale.

Będą zmiany w organizacji ruchu – sprawdź na jakich ulicach

Poprzedni artykuł

Najnowszy samochód Jamesa Bonda w Magnolia Park

Następny artykuł

Możesz także polubić

Komentarze

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.