Wrocławskie Fakty

WIDEO

WYWIAD

FELIETON

POLITYKA

KONTAKT

SZUKAJ

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Aktualności
    • Wrocław
    • Dolny Śląsk
  • Polityka
  • Na sygnale
  • Wrocławskie Fakty TV
  • Sport
  • Kultura
  • Komunikacja i Rozkład Jazdy
  • Zdrowie
Wrocławskie Fakty
  • Aktualności
    • Wrocław
    • Dolny Śląsk
  • Polityka
  • Na sygnale
  • Wrocławskie Fakty TV
  • Sport
  • Kultura
  • Komunikacja i Rozkład Jazdy
  • Zdrowie
Wrocławskie Fakty
Home Komunikacja i Rozkład Jazdy

Rozklekotane torowisko na Legnickiej szybsze niż nowe na Popowicach, „ale Jacek Sutryk wie przecież lepiej”

FM przez FM
29 maja 2023
w Komunikacja i Rozkład Jazdy, Wiadomości, Wrocław
21
Akcja Miasto wyliczyła, że szybciej pójdziesz piechotą, niż pojedziesz nowym tramwajem na Popowice!

fot. Biuro Prasowe Urzędu Miejskiego Wrocławia

Aktywiści z Akcji Miasto po raz kolejny poruszyli temat nowej, nie tak dawno otwartej linii tramwajowej numer 18. Już kilka dni temu alarmowali, że jest ona za wolna. Dziś przedstawili kolejne dowody porównując ją z poruszającą się w tym samym kierunku, ale po starym, czekającym na remont torowisku na ul. Legnickiej, linią nr 31.

Linia 18 na tej trasie jest za wolna, przez co nie ma sensu. Szybciej jest nawet rowerem! Nie wspominając o dawnej trasie…

Na miejscu pana Prezydenta już dawno zmienilibyśmy przebieg linii, wsłuchując się w głos mieszkańców. Ale Jacek Sutryk wie przecież lepiej. – grzmią aktywiści Akcji Miasto.

Na swoim Facebooku zaprezentowali grafikę, która pokazuje porównanie obu linii tramwajowych. Porównywana jest trasa z Kozanowa do Dworca Autobusowego.

Starą linią 31, która porusza się torowiskiem po ulicy Legnickiej (czekającym na remont), dojedziemy w 30 minut. Jeszcze krócej, bo 25 minut, zajmie nam rowerowa podróż.

Dla porównania linia 18 z Kozanowa na Dworzec Autobusowy jedzie 40 minut.

Tagi: komunikacjaMPK Wrocławwrocław
UdostępnijUdostępnijUdostępnij
Poprzedni wpis

Autokar wiozący wycieczkę szkolną z Wrocławia spłonął na autostradzie! Są osoby poszkodowane

Następny wpis

Dzień Dziecka tuż, tuż. TOP 5 atrakcji dla dzieci we Wrocławiu!

Następny wpis
Dzień Dziecka tuż, tuż. TOP 5 atrakcji dla dzieci we Wrocławiu!

Dzień Dziecka tuż, tuż. TOP 5 atrakcji dla dzieci we Wrocławiu!

Komentowane 21

  1. Tio says:
    2 lata temu

    Co policzyli, jeśli to różne linie. 31 na odcinku Kwiska – Pl. Jana Pawała II ma 6 przystanków, a 18 do Rynku 12, a do Dmowskiego 8? Ale pewnie to bez znaczenia, bo metody dobiera się do z góry przyjętych tez. O tym, czy linia jest potrzebna, czy nie, decyduje jej popularność, a pasażerów na 18 nie brakuje.

    Odpowiedz
    • None says:
      2 lata temu

      Nie chodzi o inne linie, ale o siatkę połączeń.
      Jeżeli pasażer na teraz jechać dłużej przeładowanym tramwajem, niż przed zmianami, to niech się politycy nie dziwią, że ludzie wolą jeździć samochodami.
      Żeby ludzie przesiedli się z samochodów, czego chcą politycy, komunikacja publiczna musi zapewniać dobra siatkę połączeń, umożliwiającą szybkie dotarcie z punktu a do b, we w miarę dobrych warunkach. Tylko tyle i aż tyle.

      Odpowiedz
  2. Wrocław says:
    2 lata temu

    Paranoją to jest zabranie Kulfonowi linii 32 na poczet 19
    Tramwaj 31 jest tak załadowany że nie ma jak wsiąść przy dworcu PKP

    Odpowiedz
    • Bartek barvhvg says:
      2 lata temu

      Dokładnie tak. Jeżdżę z legionów na maslice i przesiadłem się na auto.
      W tej chwili dojazd na tej trasie jest tragiczny a często niemożliwy bo 31 przeladowana a 32 brak. Nie mówiąc że któraś z tych nowych tras mogli puścić do stadionu.

      Odpowiedz
      • Camil says:
        2 lata temu

        Na stadion pojedzie tylko tramwaj dwukierunkowy, a ich we Wrocławiu nie ma aż tyle, by obsłużyć dodatkową linię. Inna sprawa, że budując nową trasę w polu kapusty należało to przewidzieć, mając pod dostatkiem miejsca na klasyczną pętlę, która dla tramwajów dwukierunkowych nie jest żadną przeszkodą. Co innego na Gaju, gdzie rzeczywiście nie ma na nią miejsca, ale koło stadionu tramwaj mógłby go objechać nawet dookoła i nikomu by to nie przeszkadzało.

        Odpowiedz
      • ...... says:
        2 lata temu

        No o 15 szybciej autem z legionów na maślice, taaa

        Odpowiedz
    • Anonim says:
      2 lata temu

      Mam tak samo.. 🙁

      Odpowiedz
  3. Anonim says:
    2 lata temu

    zwiekszyc czestotliwosc 31 w godzinach szczytu by ludzie mogli wsiąść!!! skoro zabrali 32

    Odpowiedz
    • Anonim says:
      2 lata temu

      Popieram

      Odpowiedz
    • Anonim says:
      2 lata temu

      Popieram w 100 %

      Odpowiedz
  4. ankatsunami says:
    2 lata temu

    Rowerem nie dojedziemy w 25 minut, chyba że jeżdżąc „na wariata” i łamiąc przepisy ruchu drogowego. Sam przejazd ścieżką rowerową ulicą Legnicką to kilka razy stanie na światłach. A już trasa w pobliżu dworca, gdzie ścieżek rowerowych brak, to już tylko dla rowerowych desperatów, zero przyjemności z jazdy rowerem, szczególnie w deszczowe dni.

    Odpowiedz
  5. M.N. says:
    2 lata temu

    Teraz po zabraniu 32 aby dojechać z Dokerskiej i Kozanowskiej na Legnicką (Kaufland, Magnolia itd) trzeba zapłacić podwójnie, bo z przesiadką. A pod oknami na Dokerskiej dwa razy wiecej tramwajów…

    Odpowiedz
    • .... says:
      2 lata temu

      A co, zabrali wam na Kozanowie czasowe bilety, bo na reszcie miasta jakoś występuje

      Odpowiedz
  6. Anonim says:
    2 lata temu

    no ale chodzi tez o dostepnosc linii dla mieszkańców poza kozanowem

    Odpowiedz
  7. Stabłowiczanka says:
    2 lata temu

    To jest jakiś dramat. Od dawna nie ma bezpośredniego połączenia Leśnicy ( po drodze Złotniki, Stablowice, Pilczyce i Osiedle Kosmonautów) z dworcem głównym PKP. Teraz jeszcze zabrali 32, więc wydłużył się czas oczekiwania na przesiadkę. Wrocław na zachodzie bardzo się rozbudował. Przybywa mieszkańców. Korki od i do Leśnicy są koszmarne. Czy ktoś tu myśli?

    Odpowiedz
  8. Anonim says:
    2 lata temu

    JAK ZABRALI LINIĘ TRAMWAJOWĄ 32 To niech tadzą kursy skrócone lini 31 .

    Odpowiedz
  9. Anonim says:
    2 lata temu

    Niech dowalą więcej świateł

    Odpowiedz
  10. Marta says:
    2 lata temu

    Dlaczego nie startuje w Leśnicy lub na Pilczycach??? Czemu zlikwidowano 32. Obawiam się, że decydują tu ludzie jeżdżący samochodami, którzy nie znają nawet rozkładów jazdy

    Odpowiedz
  11. Malina says:
    2 lata temu

    Nie ma to jak kupić/wynająć mieszkanie na wypizd*wie bo tanio, bo spokojnie, bo z dala od hałasów centrum a potem płakać, że tramwaj jedzie 40 minut do Dworca xDD

    Odpowiedz
    • Anonim says:
      2 lata temu

      No jednak jest różnica, jeśli wcześniej tą samą trasę pokonywało się szybciej, bez zbędnych odjazdów i wycieczki przez ściśle centrum.

      Odpowiedz
  12. Rafał says:
    2 lata temu

    Z tym przygłupem jacusiem i rafałkiem z Warszawy niedługo będziecie zapierdzielać na piechotę. Oczywiście po sandałpasach.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz jeszcze

  • Najnowsze
  • Komentowane
  • Popularne
Wybaczyć żeby odzyskać siebie

Wybaczyć, żeby odzyskać siebie – metoda Tippinga – radykalne wybaczanie w praktyce

30 maja 2025
Startuje Hubi Cup 2025

Startuje Hubi Cup 2025 – Wrocław gości czołówkę polskich tenisistów do lat 12

30 maja 2025
Policja informuje! Będą utrudnienia w ruchu w związku z 15. Wrocławskim Marszem Równości

Policja informuje! Będą utrudnienia w ruchu w związku z 15. Wrocławskim Marszem Równości

2 czerwca 2023
Dzień rodzicielstwa (Zdjęcie w tle na Facebooka) - Dzień rodzicielstwa tło wydarzenia

Dzień Rodzicielstwa Zastępczego – to nie tylko święto

30 maja 2025
Jego elementy przypominają rusztowanie. Ciekawy pomysł architektów, ale i historia nowodworskiego kościoła

Jego elementy przypominają rusztowanie. Ciekawy pomysł architektów, ale i historia nowodworskiego kościoła

1
Frida premiera baletowa

„Frida” – premiera baletowa w Operze Wrocławskiej

6 czerwca 2025
Pływalnia Letnia Orbita otwiera

Pływalnia Letnia Orbita otwiera sezon

6 czerwca 2025
Ketija Vihmane dołącza do Ślęzy

Ketija Vihmane dołącza do Ślęzy

6 czerwca 2025
Na Tarczyński Arenie Wrocław

Na Tarczyński Arenie Wrocław będzie się działo przez cały czerwiec

6 czerwca 2025

Reklama

timcatering katering

Ostatnie aktualności

Frida premiera baletowa
Kultura

„Frida” – premiera baletowa w Operze Wrocławskiej

6 czerwca 2025
Pływalnia Letnia Orbita otwiera
Inne

Pływalnia Letnia Orbita otwiera sezon

6 czerwca 2025
Ketija Vihmane dołącza do Ślęzy
Sport

Ketija Vihmane dołącza do Ślęzy

6 czerwca 2025
Na Tarczyński Arenie Wrocław
Biznes

Na Tarczyński Arenie Wrocław będzie się działo przez cały czerwiec

6 czerwca 2025
Kolejny weekend z Wrocławskimi
Komunikacja i Rozkład Jazdy

Kolejny weekend z Wrocławskimi Liniami Turystycznymi – historyczne pojazdy znów na trasach

5 czerwca 2025
Czas na futbolowe emocje
Sport

Czas na futbolowe emocje – Panthers Wrocław podejmą Prague Lions Stadionie Olimpijskim

5 czerwca 2025

WrocławskieFakty.pl - wiarygodne informacje z Wrocławia i regionu. Sprawdzone fakty i opinie.

Social Media

Polityka prywatności
Kontakt

Kategorie

  • Biznes
  • Blisko Wrocławia
  • Długołęka
  • Dolny Śląsk
  • Dzieje się
  • Edukacja
  • Felieton
  • Handel
  • Inne
  • Komunikacja i Rozkład Jazdy
  • Kultura
  • Na sygnale
  • Oświadczenie
  • Polityka
  • Rozkład Jazdy
  • Sport
  • Syców
  • Ważne
  • Wiadomości
  • Wideo/Galerie
  • Wrocław
  • Wywiad
  • Zdrowie

Ostatnie aktualności

Frida premiera baletowa

„Frida” – premiera baletowa w Operze Wrocławskiej

6 czerwca 2025
Pływalnia Letnia Orbita otwiera

Pływalnia Letnia Orbita otwiera sezon

6 czerwca 2025
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Aktualności
    • Wrocław
    • Dolny Śląsk
  • Polityka
  • Na sygnale
  • Wrocławskie Fakty TV
  • Sport
  • Kultura
  • Komunikacja i Rozkład Jazdy
  • Zdrowie

© 2022 WroclawskieFakty.pl

Drogi użytkowniku
Po zapoznaniu się z niniejszą informacją, poprzez kliknięcie na „Przejdź do serwisu” lub zamknięcie tego okna zgadzasz się na to, aby Twoje dane osobowe były przetwarzane
w taki sposób jaki został omówiony w regulaminie oraz niniejszej polityce (https://wroclawskiefakty.pl/polityka-prywatnosci)

PRZEJDŹ DO SERWISU
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are as essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
SAVE & ACCEPT