51-piętrowy budynek ma wysokość 212 metrów i jest najwyższym budynkiem we Wrocławiu oraz jednym z najwyższych drapaczy chmur w Polsce. Mieści powierzchnie biurowe na niższych kondygnacjach, 184 apartamenty oraz najwyższy publicznie dostępny taras widokowy w Polsce, zlokalizowany na 49. piętrze.
W skład kompleksu wchodzą, oprócz wieży: czteropiętrowy budynek z centrum handlowym oraz 19-piętrowy obiekt o charakterystycznym kształcie żagla, w którym mieszczą się biura i 52 apartamenty na piętrach 11-18. Grupa Adventum oraz Radisson Hotel Group z radością ogłaszają swój najnowszy projekt deweloperski: 208-pokojowy hotel, który zostanie otwarty pod koniec 2026 roku pod marką Prize by Radisson w Sky Tower we Wrocławiu – jednym z najbardziej prestiżowych i spektakularnych aktywów w portfolio Adventum, zarówno pod względem architektonicznym, jak i komercyjnym. Hotel zajmie jedną trzecią obecnej powierzchni biurowej i zostanie otwarty pod koniec 2026 roku. Inwestycja stanowi pierwszą inicjatywę Adventum w sektorze hotelarskim, zrealizowaną dzięki długoterminowemu partnerstwu z Radisson Hotel Group. Transakcję obsługiwała firma CBRE.
To zupełnie nowy, ale bardzo obiecujący sektor dla Adventum i widzimy ogromny potencjał w rozwijaniu naszego portfolio w hotelarstwie. Nasze partnerstwo z Radisson Hotel Group ma stworzyć znaczącą wartość dodaną, która naszym zdaniem przełoży się na długoterminowe zyski i strategiczne korzyści dla naszych inwestorów – mówi partner, dyrektor ds.najmu w Adventum Gergely Koó.
Prize by Radisson to marka hoteli lifestyle ze średniej półki cenowej, koncentrująca się na funkcjonalnym designie lifestyle. Eklektyczny charakter marki łączy komfortowe zakwaterowanie z nieformalną atmosferą i kulturą obsługi. Hotele Prize by Radisson oferują żywe oraz nowoczesne przestrzenie, które zapewniają przyjazne i wielofunkcyjne strefy. Stanowią spokojne miejsce dla podróżnych, aby mogli się dobrze wyspać i wypocząć. Koncentrując się na wygodzie i efektywności, każdy element został zaprojektowany z konkretnym celem funkcjonalnym, który zapewnia gościom wszystko, czego potrzebują, w komfortowej bazie wypadowej do zwiedzania miasta.
Podpisanie umowy na Prize by Radisson Wrocław to ważny kamień milowy w naszej strategii rozwoju, której celem jest wzmocnienie obecności w Polsce w destynacjach zarówno miejskich, jak i turystycznych. Jesteśmy w pełni zaangażowani w rozwój naszej dynamicznej marki lifestyle ze średniej półki cenowej – Prize by Radisson – w kluczowych lokalizacjach w całym kraju, od ugruntowanych miast po te rozwijające się. Elastyczny i ekonomiczny model marki sprawia, że idealnie nadaje się ona do szerokiej gamy rynków, oferując atrakcyjne propozycje wartości dla gości i inwestorów.
Ten hotel, powstały z przekształcenia powierzchni biurowej, pokazuje nasze podejście i podkreśla rosnące możliwości adaptacyjnego wykorzystania budynków. Ponadto wzmacnia naszą ambicję osiągnięcia skalowalnego wzrostu w Polsce poprzez przekształcanie istniejących nieruchomości w tętniące życiem miejsca hotelowe – dodaje dyrektor ds. rozwoju w Europie Zachodniej w Radisson Hotel Group Valerie Schuermans.
Hotel o powierzchni 9 600 metrów kwadratowych zaoferuje żywą, przemyślaną i autentyczną atmosferę. Goście mogą oczekiwać starannie zaprojektowanych przestrzeni, w tym w pełni wyposażonego baru hotelowego oraz pokoi z dużymi i wygodnymi łóżkami, deszczownicami, telewizorami smart oraz bezprzewodowymi ładowarkami. Od kolorowych akcentów w wystroju wnętrz, po ciepłe i nieformalne kontakty z zespołem – każdy element hotelu będzie odzwierciedlać charakterystyczną energię i podejście do gościnności marki Prize by Radisson. CBRE, wiodąca firma świadcząca usługi w zakresie nieruchomości komercyjnych, odegrała kluczową rolę w doprowadzeniu tej transakcji do skutku. Dzięki długoletniej, wielorynkowej współpracy z Adventum, CBRE nadal zapewnia strategiczne doradztwo i eksperckie usługi maklerskie, wspierając ekspansję Adventum w nowych klasach aktywów i na rynkach międzynarodowych.
Rynek hotelowy w Polsce doświadcza dynamicznego wzrostu pod względem przychodów, z nowymi hotelami w planach i stałym corocznym wzrostem transakcji hotelowych. Jako jeden z największych rynków w Europie Środkowo-Wschodniej, Polska daje grupom hotelowym przestrzeń do wprowadzania nowych, ekscytujących marek do ich istniejącego portfolio hoteli w kraju. Niedawna transakcja dotycząca Sky Tower we Wrocławiu, przeprowadzona przez CBRE, pokazuje strategiczne wejście Grupy Adventum w ten sektor – komentuje Co-Head of Living, Head of Hotels w CBRE Poland Marta Abratowska.
Poprzez: sfera-group.pl
Foto: Andrzej Czech