Powstało Biuro Obsługi Mieszkańca w Magnolia Park. Dariusz Piwoński proponował to w lipcu tamtego roku. Argumentował wówczas, że takie rozwiązanie funkcjonuje między innymi w Rzeszowie. Nagranie sprzed 11 miesięcy można zobaczyć tutaj.
Teraz miejscy urzędnicy wprowadzili ten pomysł jako swój własny. Poprosiliśmy Dariusza Piwońskiego o komentarz do zaistniałej sytuacji.
Bardzo cieszy mnie otwarcie Punktu Obslugi Mieszkańca w centrum Handlowym Magnolia, po tak długich staraniach. Jestem przekonany, że spełni swoją role tak dobrze jak w Rzeszowie i będzie to punktem odniesienia do otwarcia kolejnych w innych częściach miasta. Alternatywa obsługi mieszkańców w centrach handlowych jest jednym z elementów rozkorkowania miasta i tańszego przemieszczania się po nim. – powiedział Dariusz Piwoński
To nie pierwsza taka sytuacja w ostatnich dniach. Radny Piotr Uhle wskazał, że projekt Nowej Nadziei mający za zadanie pomóc w skutkach niepłodności u pacjentów chorych onkologicznie został zaproponowany w lutym, a wprowadzony teraz i po rebrandingu..
Panie Prezydencie! Cieszymy się, że realizuje Pan nasze postulaty. Pacjentów nie obchodzi, czy program został wprowadzony przez prezydenta czy radę. Chętnie pomożemy Panu zmieniać miasto na lepsze również w innych obszarach. Jeżeli Pana warunkiem jest podpisywanie się pod cudzymi inicjatywami – jesteśmy w stanie oddać to Panu, nie ma problemu. Pokażemy Panu jak zmieniać Wrocław, może Pan traktować nasze inicjatywy jako swoje! – skomentował Piotr Uhle.
Opozycja zarzuca Jackowi Sutrykowi brak wizji i kradzież ich pomysłów
Wydaje się, że dobra współpraca Rady Miejskiej Wrocławia wyszłaby na lepsze mieszkańcom. Dla nich ważne jest, że miasto się zmienia na lepsze, a mniej ważne czyja to zasługa.