Duńska marka kultowych klocków, otworzyła we Wrocławiu swój pierwszy oficjalny sklep na Dolnym Śląsku. Fani znajdą w nim nie tylko najnowsze zestawy LEGO®, ale także ciekawe atrakcje – stację do personalizacji minifigurek oraz specjalną strefę do układania klocków. Z okazji otwarcia na kupujących czekać będą specjalne promocje i inne niespodzianki.
Pierwszy we Wrocławiu i trzeci w Polsce oficjalny sklep LEGO® pozwala tej kultowej marce jeszcze bardziej zbliżyć się do swoich fanów. Dotychczas najbliższe salony marki odwiedzić mogliśmy w Warszawie lub Berlinie. Lokal we Wroclavii powstał zgodnie z nową aranżacją, która łączy unikalne – cyfrowe i fizyczne – doświadczenia użytkowników. To koncepcja, którą wprowadzono na początku tego roku do wszystkich sklepów LEGO® na całym świecie.
Na odwiedzających nowy sklep LEGO® we Wroclavii czeka wiele atrakcji. Zaprezentowano tu w pełnej okazałości m.in. najbardziej znane, ale i te najnowsze zestawy marki. Miłośnicy klocków jeszcze lepiej poznają świat LEGO® dzięki stacji do personalizacji minifigurek i strefie do układania klocków. Lokal o powierzchni niemal 300 metrów kwadratowych znajduje się na poziomie 0.
Kolejna premiera rynkowa we Wroclavii
Atrakcyjna lokalizacja w centrum miasta i świetnie skomponowana oferta sprawia, że Wroclavia już od 4 lat jest miejscem wielu premier rynkowych w regionie. Jest to również efekt długofalowej strategii budowania wyjątkowego miejsca na mapie Wrocławia, łączącego ofertę zarówno elitarnych marek premium, jak i popularnych, międzynarodowych sieci. – Z dumą i radością witamy w gronie naszych najemców LEGO®, które zdecydowało się na otwarcie z nami aż trzech pierwszych sklepów w Polsce, dwóch w Warszawie i teraz – we Wrocławiu. To kolejna ważna dla nas umowa podpisana w tym roku, co dowodzi zaufania do Unibail-Rodamco-Westifield i naszego potencjału handlowego – mówi Irmina Opala-Sołtysiak, Head of Leasing z firmy Unibail-Rodamco-Westfield, która jest właścicielem i zarządcą Wroclavii.