Dolnośląska Szkoła Wyższa i ZOO Wrocław tworzą pierwsze w Polsce studia podyplomowe, które połączą marketing i ekologię. Absolwenci kierunku zdobędą fachową wiedzę na temat zrównoważonego marketingu. Zajęcia będą odbywały się całkowicie online, a rekrutacja cały czas trwa.
Marketing postpandemii ma kształtować fachowców, specjalizujących się w zrównoważonym marketingu. Absolwenci zdobędą fachową wiedzę z zakresu reklamy i ekologii. Matką i opiekunką kierunku jest Agnieszka Korzeniowska, dyrektor ds. marketingu Zoo Wrocław.
Zajęcia będą odbywać się wyłącznie on-line, a w cyklu studiów przewidziano 182 godziny zajęć. Studenci dowiedzą się czym jest społeczna odpowiedzialność organizacji (CSR), ale także jak zarządzać ryzykiem w czasach postpandemicznych. Dowiedzą się o nowych narzędziach marketingu i tajnikach skutecznej sprzedaży oraz komunikacji wewnętrznej firmy.
Powołano zespół, który zajmie się kwestiami merytorycznymi kierunku.
- Radosław Ratajszczak, prezes wrocławskiego zoo
- Jacek Kotarbiński, międzynarodowy ekspert w dziedzinie marketingu
- dr hab. Barbara Mróz-Gorgoń, profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz dyrektor marketingu w Payeye,
- Marta Krawcewicz z CSR-Consulting,
- Marta Romanow, specjalistka ds. CSR
- Areta Szpura – współzałożycielka brandu Local Heros,
- Agata Ruszkowska redaktorka Nowego Marketingu
- Bartosz Narzelski, Service & Product Designer
- Marta Smaga i Anna Andrych, ekspertki ds. marketingu
Rekrutacja już ruszyła. Zapisy trwają TUTAJ.
Filip Macuda foto: materiały prasowe