Już jutro (czyli w czwartek) o godz. 11:00 otwarta zostanie nowa galeria handlowa we Wrocławiu. N-Park, położony przy ul. Maślickiej, otrzymał już wszystkie stosowne pozwolenia i może rozpocząć obsługę klientów. To nie jest jedyna nowa informacja dotycząca wrocławskiego handlu wielkopowierzchniowego.
Centrum powstało, by mieszkańcy Maślic nie musieli przebijać się przez miasto, jeśli chcą skorzystać z siłowni lub zjeść czy zrobić podstawowe zakupy. Wśród najemców lokali firmy Napollo, czyli właściciela galerii, są takie marki jak Rossmann, Media Expert, KFC, Pizzeria Domino’s oraz Fitness Academy. Obiekt nie będzie należał do największych w mieście. Na powierzchni ok. 5,3 tys.m.kw działać będzie 11 lokali handlowo-usługowych
Naszym celem było stworzenie w N-Parku optymalnej mieszanki oferty zakupów codziennych oraz incydentalnych w kluczowych kategoriach produktowych od artykułów spożywczych, przez zdrowie i urodę, modę rodzinną, akcesoria, elektronikę, po usługi i gastronomię – przekazuje wrocławskim mediom dyrektor ds. komercjalizacji Napollo Dorota Beltrani.
Nie jest to jedyny obiekt zarządzany przez właścicieli Napollo. Developer ma w portfolio galerię N-park zlokalizowaną przy ul. Jurija Gagarina oraz Centrum Galaktyka przy ul. Ślężnej.
To nie jedyna nowinka dotycząca sklepów wielkopowierzchniowych w stolicy Dolnego Śląska. Od kilku dni park handlowy Futura przy ul. Granicznej ma nową nazwę. nazwą. W Factoria Park dostępnych jest nadal ponad 20 sklepów na powierzchni ok. 20 tys.m.kw. Klienci mogą tu znaleźć m.in. marki: CCC, Deichmann, Rossmann, Takko Fashion, Kakadu, Regatta, Castorama, Media Expert, Empik, InMedio i Smyk. Jest też hala marketu Carrefour i stacja paliw tej sieci oraz restauracja Sphinx.
No i gitara