fot. Piotr Krejner

MPK Wrocław otwiera nowe Biura Obsługi Pasażera, w których nie tylko załatwimy pilne sprawy, ale także odziejemy się w tekstylia sygnowane marką przewoźnika. Miejska spółka uruchomiła bowiem swój własny sklep, w którym możemy wyposażyć się w bluzy, czy czapki. Niestety w ofercie zabrakło żółtych szalików, ale MPK rozważa wprowadzenie ich w przyszłości.

Nowe Biura Obsługi Pasażera rozpoczną swoją działalność już od poniedziałku. Będą dostępne dla mieszkańców Wrocławia na pętli tramwajowo-autobusowej przy al. Kromera i przy krańcówce tramwajowej przy ul. Świeradowskiej.

— Już w poniedziałek uruchomimy dwa nowe Biura Obsługi Pasażera w kolejnych lokalizacjach. Oba miejsca są dobrze skomunikowane i można do nich dojechać tramwajem lub autobusem — mówi Aleksander Łoś, rzecznik prasowy MPK Wrocław. — Wydłużamy także godziny otwarcia tych miejsc. Teraz będą dostępne do godziny 19:00 — dodaje.

Odwiedziliśmy BOP na pętli przy al. Kromera. Na miejscu znajdują się trzy stanowiska, w których pasażerowie będą mogli załatwić swoje sprawy. W odrestaurowanym budynku znalazło się także pomieszczenie dla kierowców, w którym mogą spędzić chłodne, zimowe przerwy. Mają do dyspozycji kuchnię i toaletę.

Tak wygląda sklep MPK Wrocław:

Przewoźnik poinformował nas, że szyje swoje ubrania w Polsce. Mieszkanki i mieszkańcy naszego miasta będą mogli je kupić także online. MPK Wrocław planuje uruchomić sklep internetowy.

23 242 nowe przypadki COVID-19. Zmarły 403 osoby [PIĄTEK-RAPORT]

Poprzedni artykuł

Profesor Piotr Ponikowski wśród najczęściej cytowanych naukowców świata!

Następny artykuł

Możesz także polubić

1 Treść komentarza

  1. […] CZYTAJ TAKŻE: MPK Wrocław otwiera swój sklep! Zobacz jak wygląda od środka […]

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.