MPK Wrocław otwiera nowe Biura Obsługi Pasażera, w których nie tylko załatwimy pilne sprawy, ale także odziejemy się w tekstylia sygnowane marką przewoźnika. Miejska spółka uruchomiła bowiem swój własny sklep, w którym możemy wyposażyć się w bluzy, czy czapki. Niestety w ofercie zabrakło żółtych szalików, ale MPK rozważa wprowadzenie ich w przyszłości.
Nowe Biura Obsługi Pasażera rozpoczną swoją działalność już od poniedziałku. Będą dostępne dla mieszkańców Wrocławia na pętli tramwajowo-autobusowej przy al. Kromera i przy krańcówce tramwajowej przy ul. Świeradowskiej.
— Już w poniedziałek uruchomimy dwa nowe Biura Obsługi Pasażera w kolejnych lokalizacjach. Oba miejsca są dobrze skomunikowane i można do nich dojechać tramwajem lub autobusem — mówi Aleksander Łoś, rzecznik prasowy MPK Wrocław. — Wydłużamy także godziny otwarcia tych miejsc. Teraz będą dostępne do godziny 19:00 — dodaje.
Odwiedziliśmy BOP na pętli przy al. Kromera. Na miejscu znajdują się trzy stanowiska, w których pasażerowie będą mogli załatwić swoje sprawy. W odrestaurowanym budynku znalazło się także pomieszczenie dla kierowców, w którym mogą spędzić chłodne, zimowe przerwy. Mają do dyspozycji kuchnię i toaletę.
Tak wygląda sklep MPK Wrocław:
Przewoźnik poinformował nas, że szyje swoje ubrania w Polsce. Mieszkanki i mieszkańcy naszego miasta będą mogli je kupić także online. MPK Wrocław planuje uruchomić sklep internetowy.
Komentowane 1