Kolejkowo planuje wejść na rynek New Connect w 2024 roku. Społecznościową kampanię inwestycyjną rozpoczyna jednak już dziś. Środki z emisji akcji zamierza przeznaczyć na nowe wystawy.
W pakietach inwestorskich znalazły się m.in. akt własności miniaturowego mieszkania czy figurka inwestora. Tegoroczna kampania potrwa do 31 października 2022 r. Celem emisji jest pozyskanie 2,24 mln zł., a środki posłużą spółce w dalszej ekspansji do największych miast w kraju oraz uruchomieniu nowych wystaw.
Nasze wystawy we Wrocławiu i w Gliwicach cieszą się dużą popularnością, codziennie pracujemy nad ekspozycją tworząc miniaturowy świat – mówi Jakub Paczyński, prezes Kolejkowa. – Dostajemy propozycje otwarcia wystaw w innych miastach w Polsce i za granicą. Środki uzyskane z emisji akcji przeznaczymy na przygotowanie wystawy w Warszawie.
Kwota obecnej emisji wynosi 2 mln 240 tys. za 8 proc. udziałów. Społecznościowa emisja akcji wiąże się też z nagrodami dla inwestorów. W zależności od pakietu otrzymać można figurkę samego siebie wykonaną przez modelarzy na podstawie przesłanego zdjęcia i umieszczoną na makiecie, miniaturowe mieszkanie na własność w wybranej kamienicy wraz z symbolicznym aktem własności, reklamę na miniaturowym billboardzie czy oprowadzenie po wystawie, modelarni oraz centrum sterowania makietą przez prezesa zarządu.
Moim celem jest, aby inwestorzy, mieli poczucie uczestniczenia w tworzeniu wyjątkowej rzeczy, miniaturowego świata oraz czerpali z tego korzyści finansowe w postaci corocznych dywidend. Myślę, że część akcji Kolejkowa będzie też interesującym prezentem dla najbliższych – dzieci, wnuków, rodziców – kontynuuje Jakub Paczyński.
Na liczniku emisji znajduje się już blisko 1 mln złotych. Szczegóły: www.akcje.kolejkowo.pl.