To już nie pierwszy raz, kiedy Fakt.pl w sposób niepochlebny recenzuje sens istnienia sklepu MPK Wrocław. Prezes spółki Krzysztof Balawejder stawiane zarzuty przyjmuje z dystansem.
Autobusy i tramwaje stanowią ważną część życia miasta, a dla niektórych są wręcz życiową pasją. Wiemy to, bo zapytania z prośbami o gadżety MPK Wrocław przychodziły i wciąż przychodzą do nas z całego kraju– mówi prezes MPK Wrocław Krzysztof Balawejder. – Uruchamiając sklep internetowy wychodzimy więc naprzeciw oczekiwaniom fanów transportu zbiorowego. Sam uwielbiam chodzić w bluzach z kapturem i z czystym sercem mogę zapewnić, że nasze produkty są najwyższej jakości.
To jednak nie przekonuje dziennikarza Faktu redaktora Michała Chmielewskiego, który zarzuca spółce że ta wydała 183 tys. zł na sklepik odzieżowy, który założono bez biznesplanu. Jego zdaniem zamówione ubrania zalegają na magazynie, a z 200 par skarpet sprzedano zaledwie 8.
Konfrontacje obu Panów mogą Państwo zobaczyć w filmie. Krzysztof Balawejder przez 3 minuty odpowiadał na pytania redaktora Michała Chmielewskiego.