Z myślą o domu i z walentynkowym motywem. Magnolia Park przygotowała 450 modnych, obramowanych plakatów w różnych wzorach. Rozda je już 13 lutego w ramach akcji „Magnolia Park Inspiruje”.
Magnolia Park przygotowała plakaty w pięciu różnych wzorach. Motyw jest wspólny – miłość. Plakaty są oprawione w eleganckie ramy. Kolorowe, inspirujące i dekoracyjne. Są przygotowane przez Magnolia Park na zbliżającą się akcję walentynkową. Dom nabrał dla nas nowego wymiaru, stał się azylem, bezpieczną przystanią. Z kolei plakat to często bardzo modna ozdoba wnętrza, która coraz częściej pojawia się w mieszkaniach. Chcemy zainspirować klientów do wprowadzenia do domu ładnego, miłego i optymistycznego akcentu – wyjaśnia dyrektorka Magnolia Park Joanna Sawośko-Duda.
Co trzeba zrobić, żeby je zdobyć? Wziąć udział w akcji zaplanowanej na 13 lutego. Zasady są bardzo proste. Jeden plakat może odebrać ten, kto 13 lutego dokona zakupu w Magnolia Park na kwotę 250 zł (maksymalnie na dwóch paragonach). Natomiast za zakupy za minimum 500 zł (także na maksymalnie dwóch paragonach) można dostać aż dwa plakaty oprawione w ramy! Wydarzenie potrwa do wyczerpania zapasów, które są spore – Magnolia Park przygotowała 450 nagród. Plakaty będzie można odebrać w specjalnym punkcie odbioru nagród, w okolicy salonu Empik i Super-pharm, między 10:00 a 20:00 (lub do wyczerpania zapasów). Szczegóły znajdują się w regulaminie dostępnym na stronie internetowej www.magnoliapark.pl.
Wybrana forma wydarzenia z okazji walentynek jest bardzo zbliżona do często organizowanych w Magnolia Park akcji prosprzedażowych, w których za zakupy rozdawane są karty podarunkowe. Pierwsza w tym roku tego typu akcja trwa do 12 lutego. W czasach, w których organizowanie wydarzeń stacjonarnych jest utrudnione, klienci mogą spodziewać się większej liczby podobnych wydarzeń, które notabene są przez nich bardzo lubiane. Co najważniejsze – ich formuła jest dostosowana do ścisłego reżimu sanitarnego, który obowiązuje w Polsce.
W całym centrum obowiązuje zasada zasłaniania ust i nosa, dezynfekcji i zachowywania dystansu.
W Punkcie Informacyjnym można dostać bezpłatne maseczki i rękawiczki. Pojemniki z płynem do dezynfekcji rozmieszczone są w całym centrum.
Elementy infrastruktury wspólnej, często dotykane, są regularnie dezynfekowane. Tam, gdzie to możliwe, wejścia i wyjścia zostały rozdzielone w sposób umożliwiający komunikację jednokierunkową.
Liczba klientów zarówno w centrum, jak i sklepach jest na bieżąco monitorowana. Informacje o dopuszczalnej liczbie osób znajdują się przy wejściach do Magnolia Park oraz na witrynach sklepowych.