Legenda południowego Wrocławia powraca w zupełnie nowej odsłonie.
W miejscu dawnego Hotelu Wieniawa – jednego z najbardziej charakterystycznych budynków w stolicy Dolnego Śląska – Polski Holding Hotelowy otworzył właśnie Foru Points by Sheraton Wrocław. To nowoczesny obiekt powstały we współpracy z Grupą Marriott, który ma szansę stać się nowym liderem gościnności we Wrocławiu. Grupa PHH przeprowadziła gruntowną modernizację Hotelu Wieniawa, dostosowując obiekt do potrzeb XXI wieku. Teraz Four Points by Sheraton Wrocław oferuje 157 komfortowych pokoi w pięciu kategoriach – Classic, Superior, Deluxe, Premium oraz Apartament, restaurację, bar i biznesową przestrzeń konferencyjną. Jego remont trwał dwa i pół roku.
Wrocławski rynek hotelowy jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się, dlatego też naturalnym dla nas jest chęć bycia jego częścią. Chcieliśmy zachować ducha tego miejsca, ale jednocześnie stworzyć obiekt, który sprosta oczekiwaniom współczesnych gości – zarówno tych z Polski, jak i z zagranicy. W naszych działaniach skupiliśmy się na tym, aby wszystkie przestrzenie były jak najlepiej dopasowane do potrzeb gości odwiedzających Wrocław w celach biznesowych. Sale konferencyjne z panoramicznymi oknami, wyposażone w zaawansowaną technologię są idealne na konferencje, spotkania biznesowe, wydarzenia korporacyjne i eleganckie bankiety. Z kolei taras letni to unikalna przestrzeń zaprojektowana z myślą o organizacji spotkań networkingowych w nieformalnej atmosferze – mówi dyrektor Four Points by Sheraton Wrocław Łukasz Nowakowski.
- Nowoczesność z poszanowaniem historii
Hotel Wieniawa funkcjonował w tym miejscu od lat 70. XX wieku. Jego charakterystyczna bryła przez dekady wpisywała się w panoramę południowego Wrocławia. Inwestycja zachowuje rozpoznawalną formę obiektu, ale wypełnia ją zupełnie nową treścią. Wyposażenie, aranżacja wnętrz, a przede wszystkim standard obsługi – wszystko to zostało zaprojektowane zgodnie z wymaganiami globalnej sieci Marriott.
Marka Four Points by Sheraton należy do globalnego portfolio Marriott International i została zaprojektowana z myślą o nowoczesnych podróżnych, którzy szukają równowagi między pracą a odpoczynkiem. Hotele działające pod tym szyldem oferują gościom komfortowe pokoje, intuicyjną przestrzeń, wysokiej jakości jedzenie i szybkie Wi-Fi – oraz to, czego goście coraz częściej oczekują, czyli autentyczną atmosferę, lokalne akcenty i przyjazny, bezpretensjonalny styl. Four Points by Sheraton to miejsca, które wspierają efektywną pracę, ale też umożliwiają relaks w komfortowych warunkach – zarówno w zaciszu pokoju, jak i w stylowej przestrzeni publicznej, restauracji czy na tarasie. Charakterystycznym elementem marki jest również program Best Brews, w ramach którego goście mogą spróbować starannie wyselekcjonowanych lokalnych piw rzemieślniczych.
- Nowe miejsca pracy, nowi goście, nowy impuls
Otwarcie Four Points by Sheraton Wrocław to także impuls dla lokalnego rynku pracy i biznesu. Zatrudnienie znalazło tu kilkadziesiąt osób, a współpraca z wrocławskimi firmami – dostawcami, agencjami i usługodawcami – buduje efekt mnożnikowy dla całej lokalnej gospodarki.
Dzięki naszemu doświadczeniu i obecności renomowanej, globalnej marki Four Points by Sheraton Wrocław będzie przyciągał nie tylko turystów, ale również gości biznesowych. Zdecydowanymi zaletami są nowoczesność i ciekawy design, bliskość centrum, dobra komunikacja z lotniskiem, duży parking oraz rozbudowana oferta konferencyjna. Dodatkowym atutem jest fakt, że goście będą mogli korzystać z globalnego programu lojalnościowego Marriott Bonvoy, który ma aktualnie ponad 220 milionów członków na całym świecie. Nasza współpraca z międzynarodowym graczem, jakim jest Marriott International, ma na celu promocję Polski nie tylko w kontekście turystyki, ale także biznesu i łączenie lokalnych zasobów z globalnymi, nowoczesnymi trendami – mówi prezes Polski Holding Hotelowy Hotele Marcin Ziobro.
Poprzez: clearcom.pl