Znana platforma do zamawiania jedzenia z restauracji, rozpoczyna rekrutację swoich pierwszych w Polsce krytyków kulinarnych – amatorów. Ich zadaniem będzie próbować i oceniać jedzenie z restauracji w swoim mieście.
Rekrutacja odbywa się we wszystkich miastach w których obecny jest Bolt Food, a więc także we Wrocławiu. W tym tygodniu Bolt Food ruszył z rekrutacją krytyków kulinarnych. To pierwszy taki program firmy organizowany w Polsce. Krytycy, którzy dołączą do programu otrzymają swoje zadanie specjalne: znalezienie, która restauracja najlepiej wykonuje wybrane danie. Zwieńczeniem poszukiwań będzie wybranie najlepszej restauracji dostępnej na Bolt Food. Aby wesprzeć początkujących krytyków, Bolt Food zorganizuje wyjątkowy warsztat z fotografii kulinarnej.
- Kto może się zgłosić?
Do programu może zgłosić się tak naprawdę każdy, dla kogo pisanie recenzji, fotografia potrawy lub po prostu próbowanie nowych smaków brzmi jak najlepsza rozrywka. Wystarczy pasja i zamiłowanie do gastronomii oraz trochę zacięcia i krytycznego oka. Projekt jest odpowiedni też dla tych, którzy próbują swoją pasję przekuć w coś większego.
Dzięki nowemu projektowi chcemy się upewnić, że nasze restauracje partnerskie otrzymują zasłużone uznanie i zostaną należycie docenione. Wspieranie biznesów obecnych na naszej platformie w zwiększaniu przychodów dzięki usługom dostawy Bolt Food od zawsze było ważnym aspektem naszej codziennej pracy. Z kolei użytkownicy, którzy zdecydują się zostać krytykami poczują, że ich opinia ma wpływ. To także niepowtarzalna okazja, by zostać prawdziwym krytykiem kulinarnym bez wcześniejszego doświadczenia – komentuje Country Manager Bolt Food w Polsce Agnieszka Cebulska.
- Więcej informacji o projekcie można znaleźć tutaj.
- Bolt Food w Polsce wystartował w 2020 roku i jest obecnie dostępny(a) w 6 miastach.
- Platforma łączy lokalne restauracje z klientami, którym dostarcza ulubione jedzenie. Bolt Food stale zwiększa liczbę restauracji dostępnych na platformie, zapewniając klientom większy wybór.
- Dzięki swojej aplikacji o światowej klasy jakości, Bolt Food wspiera restauracje umożliwiając im budowanie świadomości marki i zdobywanie nowych klientów poprzez rozmaite kampanie marketingowe w aplikacji. W ten sposób Bolt Food pomaga restauracjom rozwijać się i zyskiwać widoczność w lokalnej społeczności.
- Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną. Ma ponad 150 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.