Od 3 października trzy Centra Obsługi Mieszkańca będą prowadziły obsługę klienta w zmienionych godzinach – od 8:00 do 15:15.
COM I przy ul. G. Zapolskiej 4, COM II przy pl. Nowy Targ 1/8 oraz COM III przy ul. Bogusławskiego 10 w sprawach rejestracji pojazdów, praw jazdy, dowodów osobistych, meldunków, nadania numeru PESEL i działalności gospodarczej będą prowadziły obsługę klienta w godzinach 8:00-15:15. Obsługa klientów w COM VI w CH Magnolia Park będzie odbywać się na dotychczasowych zasadach – od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-18:00, a w soboty od 9:00-16:00.
Skrócenie godzin pracy COM-ów w urzędzie miejskim jest jednym z wielu działań, mających na celu zmniejszenie zużycia energii. Na wskazanie konkretnych liczb musimy poczekać do pierwszego okresu rozliczeniowego, który zostanie porównany z analogicznymi, równoważnymi miesiącami z poprzednich lat. W obecnej sytuacji prognozowanie jest obarczone wieloma niewiadomymi – mówi Marcin Obłoza z urzędu.