Goldsaver i 10. PKO Nocny Wrocław Półmaraton szykują dodatkowe atrakcje dla uczestników kultowej imprezy sportowej w stolicy Dolnego Śląska, w której – już po raz dziesiąty – wezmą udział tysiące amatorów biegania.
10. PKO Nocny Wrocław Półmaraton to z kolei jedno z najbardziej oczekiwanych wydarzeń sportowych roku, cieszący się ogromnym zainteresowaniem wśród miłośników aktywnego stylu życia. Impreza na stałe wpisała się nie tylko w biegowy, ale i kulturalny krajobraz miasta, a pakiety startowe rozchodzą się jak „ciepłe bułeczki”. Jubileuszowa, dziesiąta edycja półmaratonu wystartuje w sobotę 15 czerwca o godz. 22:00 ze Stadionu Olimpijskiego. W konkursach, które wspólnie zorganizują obie wrocławskie marki, do wygrania będą prawdziwe sztabki złota. Łącznie do zgarnięcia jest 21 jednogramowych sztabek złota, a każdy uczestnik półmaratonu otrzyma dodatkowy bonus na zakupy złota w sklepie Goldsaver.pl.
Goldsaver.pl to pierwszy w Polsce sklep internetowy, w którym każdy może prosto, szybko i wygodnie, za pomocą kilku kliknięć, kupić dowolną ilość fizycznego złota. Po zakupie łącznie 1 uncji kruszcu (31,1 g) można odebrać ją w formie fizycznej sztabki lub monety. Goldsaver należy do tej samej grupy kapitałowej, co Goldenmark, czyli czołowy dostawca metali szlachetnych w Polsce, działający na rynku od kilkunastu lat.
W Goldsaverze za jeden z głównych celów postawiliśmy sobie przekonanie Polaków, że złoto jest dla wszystkich. Dlatego dajemy szansę lokowania oszczędności w kruszcu tym, którzy nie chcą lub nie mogą przeznaczyć jednorazowo większych środków na zakup jednouncjowej sztabki. Na Goldsaver.pl można ją kupić „po kawałku”. Wystarczy regularność – mówi prezes Goldsaver.pl Wojciech Kaźmierczak.
Obie marki, wywodzące się z Wrocławia, postanowiły połączyć siły i razem szykują dodatkowe atrakcje nie tylko dla uczestników czerwcowej imprezy, ale i dla biegaczy, którzy tym razem nie staną na starcie. W ramach współpracy PKO Nocny Wrocław Półmaraton i Goldsaver zorganizują dwa konkursy, w których do wygrania będą prawdziwe sztabki fizycznego złota.
W pierwszym konkursie będzie można wziąć udział jeszcze przed samymi zawodami – warto śledzić profile Nocnego Wrocław Półmaratonu w mediach społecznościowych, bo tam zostanie ogłoszona zabawa. Z kolei w drugim, uczestnicy biegu będą mieli okazję pochwalić się zdjęciami z medalem za ukończenie zawodów. Goldsaver uhonoruje też sztabkami królewskiego kruszcu sześciu najszybszych zawodników półmaratonu.
Złoty kolor jest motywem przewodnim komunikacji i identyfikacji wizualnej 10., jubileuszowej edycji naszego biegu. Złoto widoczne jest na naszych plakatach, linii odzieży czy nawet numerach startowych. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Goldsaver możemy dać biegaczom szansę otrzymania prawdziwych sztabek tego cennego kruszcu – mówi dyrektor 10. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu Łukasz Sarapuk.
Choć obie marki wywodzą się ze stolicy Dolnego Śląska, Goldsavera z Nocnym Wrocław Półmaratonem łączy jednak nie tylko to samo miasto pochodzenia. Partnerstwo z Nocnym Wrocław Półmaratonem to kolejna sportowa współpraca podjęta przez Goldsavera w ostatnich miesiącach. Oprócz aspektu promocyjnego, mającego na celu przede wszystkim zapewnieniem miłośnikom biegania dodatkowych atrakcji – zarówno przed, jak i po starcie w czerwcowych zawodach, ma ona także inny, stricte związany ze sportem wymiar. W połowie kwietnia ambasadorem marki został Bartosz Kurek, jeden z najlepszych siatkarzy na świecie, a na przełomie kwietnia i maja Goldsaver dołączył do grona partnerów klubu Panthers Wrocław, reprezentującego Polskę w międzynarodowych rozgrywkach futbolu amerykańskiego.