To wielofunkcyjne narzędzie pozwalające użytkownikom na otrzymywanie nagród za zakupy w galerii handlowej, korzystanie z licznych rabatów i tworzenie spersonalizowanych ofert.
Od 9 czerwca 2025 w centrum handlowym Magnolia Park dostępna jest autorska aplikacja mobilna – SPOT. Każde zakupy w centrum są nagradzane punktami lojalnościowymi, które niosą ze sobą korzyści i niespodzianki, takie jak zniżki do ulubionych sklepów, nagrody i bony do sklepów partnerskich. Punkty otrzymuje się po zeskanowaniu paragonu lub poleceniu aplikacji znajomemu.
W nowej aplikacji użytkownicy znajdą wiele udogodnień i przydatnych funkcji, które nie tylko usprawnią przebieg zakupów, ale także pomogą nam dotrzeć do klientów z jeszcze bardziej spersonalizowaną ofertą. Ważną częścią decydującą o atrakcyjności narzędzia jest współpraca z najemcami. W aplikacji pojawiają się dedykowane promocje, akcje specjalne czy wydarzenia – zapowiada dyrektor centrum handlowego Magnolia Park Marta Kocik.
Aplikacja zawiera podstawowe informacje o centrum handlowym, takie jak godziny otwarcia czy możliwość wyznaczenia trasy dojazdu. Dodatkowo, dzięki mapie dostępnej w SPOT można znaleźć ulubiony sklep z trasą dojścia i kontaktem do niego. Wymienione funkcje pozwalają znacząco oszczędzić czas, umożliwiając szybki i łatwy dostęp do podstawowych informacji o Magnolia Park.
Pobierz aplikację SPOT i ciesz się inteligentnymi zakupami
- By zachęcić klientów centrum do korzystania z aplikacji zakupowej, zbudowano poziomy członkostwa – Bronze, Silver i Gold. Liczba zebranych punktów będzie decydować o przynależności do poziomu, im więcej punktów, tym wyższy poziom i tym samym lepszy i większy wybór dodatkowych nagród i specjalnych promocji.
- Aplikacja sama podpowie użytkownikom jak zdobywać dodatkowe punkty. Prezenty będą przyznawane z różnych okazji oraz po każdym osiągniętym poziomie.
- Spersonalizowane powiadomienia zadbają o to, aby być na bieżąco z najnowszymi ofertami i wydarzeniami. Stopień osiągnięty w programie lojalnościowym „SPOT” będzie ważny we wszystkich szesnastu galeriach handlowych NEPI Rockcastle w Polsce.